Onsdag

Halva lovet har gått, tyvärr.

I söndags var jag med Frida Martina och Filip. Färgade håret och så.
Sen i måndags färgade frida mit hår igen, blev inte så bra dagen innan.
På kvällen gick jag och Martina på en promenad, träffade Daniel och Johan och Johan och satt hemma vid cissi hela kvällen och prata.
Sen när jag kom hem på natten så hörde jag hur bror annso och melvin kom hem, dom har ju varit utomlands två veckor.
jätte kul att träffa dem igen.

Sen igår åkte jag först ner till Sis och var där en stund innan jag drog till Borlänge och shoppade med Emma och Lina, skit kul att träffa dem igen.
På kvällen sen gick jag hem till Cissi där Martina Johan och Johan var sen kom Daniel också. Satt där och förkröka lite innan vi drog till Robin.
Kul vare och trött vart jag, så vid typ 1 kanske ? gick jag hem, halv 2 kanske.

Idag kommer Gabbs hit vi ska laga mat, sen ska vi fota lite granna till projektet.
Får se vad som händer ikväll, Martina ? :D


SLUTT

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi jasså.. hittade dig här med.. ;)

2008-10-29 @ 22:46:48
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0