Söndagsmys

Sitter och myser med mig själv framför tv.n
Har inte hunnit med så mycket slappning denna helg så tar chansen när jag får den.

I Fredags var det Ludvika som stod på listan, jag och frida åkte till hennes pappa, hämta ut hennes körkort och lite sådär. sen lagade vi tacos kollade på idol och hade ansiktsmasker. Myskväll med den bruden skadar aldrig, sen vart det lite tjål och dricka på annat håll resten av kvällen.
I lördags kom jag hem vid halv 1, och klockan 1 hade vi samling med fotbollen så det var bara att kasta ihop sakerna och gå. Kul sista uppvrämning + match med brudarna även om den inte gick hela vägen. Tråkigt kommer det bli utan fotboll nu.
Stukade även foten, men de bästa är att det redan börjar gå ner i svullnaden, efter matchen drog jag ner till Johanna och gjorde mig iordning, sen drog jag till syster, saga vägrade låta mig åka hon skrek och grät och höll i mig, sötnosen. Tydligen hade hon gråtit tills hon spytt och sedan somnat av utmattning på soffan någon timme senare, känns ju inte så bra.
Åkte iaf och hämta Martina för vi ville festa, men det ville absolut ingen annan. Så vi satt hemma hos Titti ett tag, tog oss ett glas rött och chilla, sen drog vi ner på gärdet och kolla på hockey, eller ja vi kom dit när den slutade.
sen blev de filmtittande.

Kom hem relativt tidigt idag, runt tio tiden. somnade väl på soffan vid 12 eller något och sov till 14 när familjen kom hit och fira pappsen. sen drog jag ut på en preomenad med söt Jenny och prata om vad som hänt sen vi sist sågs. Det var mycket trevligt.

Så som ni redan vet, så myser jag på soffan. Göttans äre

Kommentarer
Postat av: Sabina

handbollsträningarna lär komma igång väääldigt snart tycker jag :)

2008-10-06 @ 14:27:16
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0