Tisdag

yes yes en dag avklarad, det betyder att de snart är lov, jag behöver verkligen en paus.

Idag stod mediekommunikation b och naturkunskap på listan, missat att göra klart uppgiften som skulle redovisas idag på Mediek. så blev till att försöka göra iordning den, men de gick inte heller så bra.
På Naturkunskapen redovisade jag mikaela och jeje om proteintillverkling, sen resten av lektionen lyssnadde vi på de andras redovisningar.
Efter skolan drog jag med Sandra och Cissi till Labaguette där vi träffade Malin och Thuy, så satt vi där och fikade / käkade ett tag. Det var ett bra sätt att avsluta dagen.

Har iaf gjort någon nytta idag, diskade just all min disk. Trodde aldrig jag skulle orka få de gjort.
Pratade även med en person från studentkryssningarna idag, så nu har jagsvar på lite mer frågor, och jag har fått 50 biljetter i min ägo, hur jag ska kunna fixa allt det där tänkte jag försöka lösa så småning, den första som kommer beställa biljett är jag, mohaha. Men vill folk med så skriver jag upp dem på listan tillsvidare.


Plus att jag är förkyld och får ont i huvet stup i kvarten, skulle verkligen behöva den där veckan med ledighet, ja och såklart en massa fotning med Gabrielle för att fixa våran bok.

och ja, jag har blivit festsugen på krogen. Tänkte vänta tills Gabbs och Mickili fyller så man kan dra ut en Tisdag med kanske brudarna från Naturkunskapen eller något? Inga fel tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Gabrielle

Vore hur kul som helst att dra ut med Na:arna :D

2008-10-25 @ 13:10:04
Postat av: Gabrielle

Eller ja, en del av dem ;)

2008-10-25 @ 13:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0