Tisdag

Igår hade jag en myspys dag med Malin. länge sen jag umgicks med henne.
Vi käkade wok,glodde på tv och feta lite smått.


Sen vid halv 10 drog vi till station för malin skulle träffa sitt hjärtegull. Vi satte oss på en bänk och väntade på tåget, så ser man hur två små killar börjar gå mot oss.
Och gissa vad, dom frågade efter cigg? klart dom gjorde. sen ville dom börja prata om vilket märke som var godast och varför jag hade slim, eftersom jag inte är någon rökare så är det väl ganska självklart att jag hade haft dem på krogen.
Efter några minuter gav dem upp och gick sin väg.

Jag hade en sån här jobbig dröm inatt, det betyder alltså att jag var kär i min dröm inatt. Då vaknar man på ett helt annat humör. Man är glad och lite pirrig, det jobbiga var bara att alla ville döda in karl, han hade någon slags sjukdom, och de kom hela tiden folk som försökte trycka något mot honom så han skulle försvinna, jag gjorde allt jag kunde för att det inte skulle hända, och för att sjukdomen skulle smittas var han tvungen att bita mig.
Asså det var helt sjukt, kan inte ens förklara allt? Sjukt var det iaf.

Önska mig lycka till, för snart har jag redovisning.

Kommentarer
Postat av: Mange

Sett för mycket vampyrfilmer? ^^

2008-10-14 @ 10:11:15
Postat av: Anonym

ha ha linn! vilken jävla idé att skicka ut i NA! vi kanske borde göra de för skoj skull!! hahaha :D

2008-10-14 @ 13:36:08
URL: http://malinmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0