Lördag

Skön dag igår, tog mig sovmorgon och åkte in till skolan lite senare hade ändåså inget på förmiddagen,
Försökte plugga lite naturkunskap innan stugan.
På stugan fick jag Gabbsan Micke och Sandra en ensam genomgång med Fredrik och logaritmer( eller vad de nu heter)
Fattade ingenting på lektionen i torsdags men nu fattar jag verkligen. Skit bra.

Sen fick jag och Fritte skjuts hem av Frida och hennes mamma.

Torbjörn fyllde år igår så var ner där en sväng busade en massa och lekte, med saga och melvin alltså.
Sen kom Frida Johanna och Kajsa och hämta mig där så åkte vi till Linde.
vi gick runt på tivolit sen gick jag hem till Martin där Lisa Linnie och Micke var :D Så jääävla kul att träffa dem igen. sjukt länge sen.

Sen åkte vi hem. Idag ska jag bara slappa, kanske träffa Linda också :) tänkte höra av mig till henne senare.
Underbart med en slapphelg vill jag lova.
Andra bullar blir det nästa helg.
Kopparbergsmarken :D

Kommentarer
Postat av: malin puss melin

då är frågan! kommer de regna på koppis-marken? /cry

btw. snart samling! ses då :)

2008-09-21 @ 15:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0