Askall dag på stan

idag möttes vi klockan tio på stan och skulle filma, vi fick ihop väldigt mycket och jag ser framemot resultatet, kommer bli gulligt gånger tusen. men kallt de var de. mikaela var smart, hon hade sin snygga vinterjacka. och där gick jag i någon jävla kall jäkla jacka och ballerina skor och leggins, jag frös. Men de var mysigt. Var kvar i skolan länge också. Imorn blir de en jävla massa plugg i skolan de vill jag löva !


Vindögda kattungen ;D
 
Och Saga ringde nu precis när jag skrev
" kan jag sova över hos dig någon dag?"
"Ja klart du kan de sötnos"
blablablasenskulleviläggapå
"Hejdå Jag älskar dig, puss och kram"
"Älskar dig också saga, puss hej"
"Aa men lägg på nu Linn puss och kram"
"Okej, jag lägger på nu, puss hej"
HUR SKA JAG KLARA MIG UTAN HENNE I GÖTEBORG?

Och vet ni vad, nu ska jag fan ge mig med allt planerande och att bry mig i va alla andra tycker!

Jag tar det som det kommer.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja de skulle vara perfekt, eller att någon vill komma och hänag tvätten åt mig utan att ja ska behöva betala den för de.. ;) hihi



Jo, de kan ja förstå att de inte tog nyheten jätte bra. Men de är ju bara för att de vill ha dig nära. Men jag tror att alla behöver komma "hemmifrån" och få klara sig själv ett tag iaf. Man upplever så mycket nytt och på ett helt annat sätt. =) När får du reda på vart du har kommit in någonstanns??



KRAM

2009-04-21 @ 22:03:29
URL: http://dremas.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0