Boda Borg

Klockan åtta imorse började resan, först fummel i Kopparberg för att hitta alla sen iväg mot Karlskoga. Var helt okej, jag hade dock valt lite för fel skor för fick sjukt ont tillslut. Men jäkla kul var de iaf, jag Dea och Jessi i ett lag och Kim Jeje och Emil i de andra. men jag Emil och Jessi tröttnade tidigare, pågrund av onda fötter skallebank och hunger. så vi drog till Max sen leta vi oss vidare hem.
Gick rätt bra att hitta hem iaf, efter några om och men!

Skjutsade hem gullparet till ställdalen och sen åkte jag till bångbro och syrran och så spelade vi pictionary eller hur det stavas, så jäkla kul. tjejerna mot killarna. och barnen blir helt crajsi. Saga somna dock. Blir en tidig kväll idag tror jag, nästa vecka ska jag bli pruttfull (:

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha "gullparet" ^^ ;D

2009-04-20 @ 16:27:49
URL: http://jessica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0