Helg

Nu kan jag inte ändra mig, kommer jag in på mitt första hands val - vilket jag dock inte tror att jag gör - så kommer jag flytta till GBG. Hur ska jag klara mig utan mina syskon och mina syskonbarn och framför allt min PAPPA! Gosh, jag förstår inte. Men, men måste ju Upptäcka för att Uppnå! hihi.
Förresten så åker visst pobin till Thailand idag, och Malin om du ser de här och har lust att läsa hans resedagbok så kommer länken här
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=24&section=journey&journeyId=356314&userId=260430 .


Idag har nästan alla jag pratat med kommenterat mitt hår, va platt de är har du färgat eller klippt dig? :P höhö Jessica platta de på tåget imorse så de är asplatt, haha sen när jag skulle gå hem sa Nisse att jag såg ut som Posh,  om jag hade haft pumps, han la även till att hon är äcklig. haha Nisse är störtskön.
Hade som vanligt en mysig frulle med Tommie och Anton, och Tjoffen dök aldrig upp på tåget imorse, inte så kul! köpte en skvallerblaska när jag åkte hem så jag hade något att göra!
Nu tänkte jag plugga lite Samhäll!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Va kul att du har sökt till gbg i första hand! Bra där Linn!! =)

Själv tycker jag det är jätte kul att flytta till en helt annan stad och inte känna någon, man kan börja om på nytt på något sätt. =) O sen finns ju alltid Kopparberg kvar. ;)



Håller tummarna för dig!



KRAM

2009-04-17 @ 15:58:05
URL: http://dremas.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0