Innebandy

Innebandy måste vara den bästa sporten som uppfunnits, ja efter Hockey! Det är riktigt roligt, lite krångligt att hålla koll på bollen bara. men kanske de blir bättre om man fortsätter träna.
Var bort till Flipsen innan träningen och kollade när alla höll på med bilarna, Frida städa sin så nu är den ren, inuti och utanpå, inte dåligt för att vara Frida ;) ska nog bjuda henne på en glass imorn eftersom hon fyller år (:
Så ska jag vara barnvakt också, 16-19.30 hämta Melvin på dagis blir en klurare. Hoppas på bra väder så man kan sitta ute och läsa bibeln imorn.

höhö, tänkte lägga ut en ful bild på henne, men hon är för söt för de :P


saknar min lilla galenpanna, men ska ju till örebro nästa vecka (:

ööööh, gud va jag vill ha min studentklänning. Ska försöka ta mig ut till mberg och köpa dom där blingbling skorna också, men då blire svårt och fixa smycken ^^ haha skit samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0