Kopparbergarn

Fick studentkläderna idag, ett brunt linne, som tyvärr var aptajt som de står med guld Student 09 och ett par vita tröser som de står Student 09 på rumpan och där fram på sidan har jag skrivit dit Kopparbergarn, haha jag är så himla frän!
Mitt humör blev bättre när jag fick käka lite spaghetti och köttfärssås med grabbarna och Mickilili. Lektionen efter flöt på, eller ja. Jag har varit helt uppriven, har ju sökt fyra universitet i fyra olika stora städer runt om i Sverige, men vilken skulle ligga först?
Jag vill ju jämt att allt ska vara så bekvämt, nära hem och folk runt omkring som jag känner, men vet ni vad som kommer hända om jag kommer leva så hela livet? jag kommer flytta till gärdet och så kommer jag säkert börja punda som alla andra, och de vill jag inte. Så jag sökte Örebro i andrahand, tror dock inte jag kommer in på mitt första. men jävlar va kul och spännande det skulle vara, får inte ta och bli helt förväntasfull och sen blir det inget. Det är inge kul att bli missnöjd.
Iaf, Mikaela och Biggan satt och puscha mig, så nu har jag till och med ställt mig i kö för bostäder till staden jag sökt!

Åkte tåg med Fritjof Jeje och Jessica idag, och när jag går på gatan hem så ser jag att tant grannen öppnar fönstret och börjar hissa ner en korg samtidigt som de kommer en bil, ur bilen kliver en karl lägger vad som ser ut att vara ett ciggpaket i korgenoch sen hissar hon upp den, haha. Det såg jätte roligt ut faktiskt!
Har även hunnit med att träna lite Innebandy idag, dock kommer jag nog inte träna så mycket mer. Har så jävla mycket att göra så jag tror jag dör. Inte kul med schemabrytande vecka nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0