Ledig dag + sooool

Vaknade tidigt imorse, pluggade lite och kände mig duktig, bara av att göra en fråga eller så känns bra!
käkade lunch och sen gick jag upp och sola solarium, påvägen upp träffade jag på både titti malin och jossan och linnea, när jag solat träffade jag på Johanna och satte mig i solen med henne jossan och linnea till klockan två när jag tog ut Ida på en promenad, hämtade upp Martina och gick till byn och träffa Cicci. köpte dricka sen gick jag och märta tillbaka till johanna och dem och glassa tills ida vakna.
Sen hem till märta och grisa i solen sen fick vi grillat och nu sitter jag här, röd och rosig, kollar på så ska de låta med pappsen och vill börja läsa twilight, som jag fick idag, men jag är såhimla trött dock.

Imorgon blir det Bodaborg med jeje kim jess pemil och dea :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0