Leksand

Snart bär det av till Leksand, sitter med min Ollas tröja på mig nu, känner mig som ett barn som lånats en vuxen tröja. Är rätt taggad faktiskt !

Och vet ni vad? JAG GJORDE KLART MIN NATURKUNSKAP IDAG, rätt stolt över mig själv faktiskt, blev rätt bra också, och intervjun är också klart och åh, känns lättande. blir nog klar med mhm, vad ska jag välja imorn ? MEDELTIDEN SÅKLART!

Jag var med syrran och hämta Saga idag, dom kände igen mig där på dagiset, kom ihåg vad jag hette och allt. Åh, ska hämta henne en gång nästa vecka också, bara för att!

Nu måste jag leta reda på kissen sen drar vi. HEJA LEKSAND

Kommentarer
Postat av: Sabina

jag har sökt röntgensjuksköterksa och ambulans! : )

2009-04-03 @ 11:38:05
URL: http://oohilikeit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0