Lördag

De här har utan tvekan varit den längsta dagen någonsin.
Igår var en kanon kväll, dagen var också najs för den delen, massa sol så jag låg på balkongen sen promenad med Ida.
Kom ner till Nördis vid  6 tiden och började grilla, awesome. drack och prata och skåla och sjöng singstar och drack och prata och ja, de var kanon mysigt.
Vid elva drog jag bornis och ronnie upp på byn, jag och bornis drog in på pizzan och ronnie gick till campus. Träffade massor med folk på pizzan, kul kul! drack väl rätt mycket där också, sen vidare till Campus! Kuulkuul att träffa massor med folk. jag drack mer och lite mer och lite mer. och de gick hur bra som helst, inge ont i magen eller någonting. ja ne sen vart klockan ganska mycket, så jag kilade hemått va väl hemma vid 5. Var skapligt skönt att sova dock, men jävlar va hungrig jag var.

Idag när jag vakna var min första tanke "nej nej nej nej inte vakna, skit nu är jag vaken okej, jag får inte göra någa plötsliga rörelser" de gick bra, låg där och rörde mig i slowmotion i 20 minuter innan jag vågade kliva upp. Jag var hungrig, men jag orkade inte äta. sen så blev det jag och toan igen!
Har hunnit med lite tv och sen vart hos syster vid graven chillat hemma vart upp till grillen med jossan och ätit första mjukglassen för i år, käkat grillat med pappa och sovit några timmar. AWESOME!

Igår va fan crajsi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0