Måndag

Igår var slappt, pluggade kollade fotboll fikade  lagade mat kollade tv/pluggade gjorde kvällsmat och sen ner till Johanna och mös med henne hennes systrar och Lucinda.

Idag tänkte jag som vanligt att jag hade sovmorgon och skulle därför gå upp tio i åtta så jag skulle hinna duscha också, vaknade tjugo i sju, la mig och läste sen duschade och hade mig. När jag skulle gå till tåget, sisodär tio i nio ringde Mikaela och frågade vart jag var. när jag sa att jag kulle gå till tåget sa hon - Missade du första tåget? när jag precis skulle börja dumförklara henne kom jag på att vi har schemabrytande den här veckan, happ! opsi, så dom hade hunnit en massa och förra veckan kommit på en idé och jag fattar ingenting. Men det blir säkert asbra, gulligt och dant.
vid två tiden åkte jag Frida och Emelie in till Marieberg så nu har jag skor och väska till studenten, känns gött!
Blev föressten ett par helt vanligt pumps, tråkigt men pappsen blir ju glad om jag köper ett par skor som jag kan använda igen!

Ikväll blir det ica med Gabbs och plugg för min del.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0