Örebro

Gårdagen fortsatte bara att bli längre och längre. träffade filip var upp på ica träffa martina träffa fritte och åkte bil i några timmar med han och markus.
När vi stog på icaparkeringen och prata så börjar de gå fram en fyllis mot oss, snabba som fan att starta motorerna och glida iväg, vi fick fingret och arga blickar. Samma arga elaka äckliga fyllis stog och liftade idag när jag åkte förbi. Men jag har bara tagit upp liftare en gång och tänker inte börja göra de oftare.
Idag har jag träffat syskonen och syskonbarnen, när jag var ner till sis och mös med henne och ida i de varma, men inte allt för soliga vädret. När vi stog där på gården kom de en bil, och de va någon av torbjörns kompisar, och han hade en superliten 8 veckors rottweiler/labrador tror jag det var, någonting iaf. Gud hela hans kropp var som herkules huvud, såg lite kul ut när herkules försökte busa upp honom. Dock var lillen super lugn och gosig.
Så nu vet jag vad jag vill ha i studentpresent, en lite hundvalp. Tihi, kommer jag aldrig få dock. jag kommer få vänta i flera år, tills jag är klar med skolan. Och det suger.

Ja jag åkte till örebro idag för jag trodde att frida ville umgås, hon kom hit i en timme kanske, sen var hon var toanödig så hon var tvungen att åka till skolan. Nu sitter jag här helt ensam. Inte kul, haha. drar nog till skolan tidigt imorn så jag kan sitta där och plugga lite!

Aa och måste bara säga att jag sov så jävla länge idag, är ju ingen långsovare. men gick och la mig igår vid typ tio tiden. Men tänkte så jävla mycket så det tog jätte lång tid att somna. och sen imorse varje gång jag vakna så valde jag att somna om, och de gick? helt otroligt, så vi halv tolv så vaknade jag för sista gången, men tammefan så är jag aptrött nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0