Orkar inte

ööhöhö, imorn måste jag söka till falun och karlstad annars kommer jag aldrig minnas det. Kul att Biggan sa att med mina betyg kanske jag inte kommer in, men sen kollade vi upp de och alla som sökte förra året kom in. Så kan ju hoppas på de bästa.
skulle tränat innebandy idag, men så vart de inte. Var där och kolla lite innan jag drog och träffa Cissi, vi fikade och sådär.

Har lust att se på en film nu, men med huvevärken, som just spreds sig till andra sidan ( min huvudvärk sitter alltid i tinningen när den är som värst, och alltid den högra) så nu har jag ont på båda sidorna. Blir till att kolla synen igen, öhöhöh, kunde dom inte satt någon diagnos på min huvudvärk när jag var liten istället. ont i lungorna/revbenen också, snart blir de väl lederna också, efter de brukar febern komma (Y) har inte tid att vara sjuk :/

Aja imorn blire plugg hämta saga på dagis :D:D:D:D och förhoppningsvis åka till Leksand och kolla när gnaget får SMISK !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0