Påsk

Vart ska jag börja, har missat att blogga litegrann.

Aa i fredags iaf, var jag barnvakt åt saga. Vi lekte och måla ägg och sådär. Sen skjutsade jag hem henne så träffade jag camulla en sväng, och bestämde mig för att bli asskalas på kvällan. vid sju drog vi ner till sis, satt och drack lite vin och sen spelade vi spel. Åkte upp till byn halv 12. Upp till cicci träffa dom där dra till två kockar md märta, och där träffa jag noffe. sen stängde dom och jag drog till malinskarl på efterfest med massa folk, sen kom lilla pluttisklotälskling kvarn kim förbi också, sen när do mdrog tänkte jag dra med dom. men jag vart kvar.
Har inte skrattat så mycket på jag vet inte hur länge, men sen var jag ju rätt trött också. När jag väl skulle gå hem på dagen vare för varmt, så jag ringde martina så hon fick komma till ica och bjuda på cocacola. Hur snällt som helst, som vanligt. 
Kom hem runt tre, då var jag så jäääävla trött. somna kanske halv 4 och vakna igen vid 5. käkade och gick upp och duscha.
När jag duschat gick jag hem till Martiiiiina, där bjöds det på mat. GÖTT grillat jojamänn!  sen hem och gjorde mig iordning upp till cicci och sen dricka och sen hem till lisa och sen dricka och sen till två kockar och vara hur trött som helst och sen fick Vivi skjutsas hem mig på paket hållaren. 
Vakna tidigt igår göra mig iordning åka till kusinerna och käka och umgås, kom hem åkte till syrran sen hem till Johanna satt och umgicks med henne och jossan och sen kom camulla sen vart johanna och camulla asfulla och åkte till stopet, och jag och jossan hade hyrt film, sen kom lucinda över så satt vi och prata hur länge sem helst så vi såg aldrig på filmen så jag ser den nu. 

Blir att kolla på fotboll idag (:  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0