sol sol sol

jag vet inte om ni upplevt den där känslan av nervositet och kärlek samtidigt. den är grym!
Första perioden va bra spelad av leksand ett mål iaf, tur för aik som hade en bra målvakt och synd på leksand att dom aldrig kommer till skott, dom är även riktigt sega i power play. träffade AIKarn Johan och Andreas i halvlek också, trevligt trevligt, kommer knappt ihåg när jag träffa dem sist. måste varit på halloween.
Andra perioden gick sämra, aik gjorde två mål i den och leksand inget. Tredje va mest bara fummel. inga mål blev det, synd de.

Körde halva vägen hem sen för pappsen va lite småtrött.
Idag vakna jag vid åtta, och vid kvart i nio kom melvin hit och vi käkade lite frukost och han prata på om massa konstiga saker. Sen kom syster med Ida för syster skulle färga håret så fick jag och melvin sitta och titta på ida när hon sov, fast vi gjorde annat också, sen kom annsofi och då fikade vi allihoppa.

Har hunnit med lite på medeltiden, gjort två frågor på de och de blev väl lite mer än 1½ a4. Vet inte om jag överdriver när jag skriver så mycket, men eftersom det är en specialuppgift som bara jag fått så ska de nog va en hel del och inte korta lätta svar.


Aja, fint väder ute, klätt mig somrigt och hämtat mina sommarskor. är de någon hemma som vill gå på promenad? (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0