söndag

Ingen söndagsångest eller något, för imorn har jag lov. Känns så himla underbart!
Åkte ner till Sis igårkväll. Dom hade besök, så karlarna jobbade barnen lekte och brudarna satt och snacka.
Åkte hem vid tio och då kolade jag lite på tv med pappa, sen la jag mig tidigt.

Inatt drömde jag först att vi satt och alla i klassen och alla fick veta om dom kom in på universitet eller inte. Alla kom in utom jag. Sen helt plötsligt var jag utomlands och sen hemma, och då fick jag veta att jag hade HIV, hur kul är de liksom? Gå runt och tro att man har HIV. nu kommer jag ju gå runt och tro att jag har det!

Sitter och kollar på gran torino med pappa, en bra film, snart slut tror jag också. Efter de ska jag göra mig iordning och höra av mig till Frida och sen ska hon få färga mitt hååååååår !
Igår fyllde Fridah år
Imorn fyller Filip år
på tisdag fyller Frida år
på onsdag fyller Lina år
På torsdag fyller kusin Maria år
På fredag fyller Emma Lina och Niclas år
och på lördag fyller julia år.
galen vecka. Tur att man slutat dricka :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0