Torsdag

Jag kommer ingenstans i matten, jag orkar verkligen inte anstränga mig för att lära mig räkna ut allt. har inte motivationen för matten nu, känns som jag kan ta ett ig, dock kommer de bli två st i slutbetyget då. Och de är INTE najs.
Och som vanligt så var jag sämst på att va med min grupp idag, jag ber om ursäkt. Men ne, de är verkligen inte min grej.
Trött har jag varit idag också, men hade mycket roligt med gabbs tjoffy och nissepisse idag. Tåg med Tjoffy och Sabina sen hem och chilla innan jag började gå mot dagis för att hämta melvin. Sötnosungen, vi gick hem han och jag. Sen gjorde vi inte så mycket, jag provade klänningen.
Men jag vet inte med de där rosa, ser ju dumt ut utan de, men de satt lite löst. Får se om jag får mer tid att prova den senare. Men de blev bara 1700, och de är ju najsigt!
Var även ner till Sis med mjääponken, träffade sagan och ida. Liv var där en stund och lekte med sagan. sen åkte jag till Johanna och va me henne och Jossan.
Och nu, är jag helt slut. Sitter och planerar morgondagen. Funderar på att ta en morgonpromenad om de är fint väder, nackdelen är dock att jag glömt mina solbrillor hos bruuushan, men jag får väl ta mina totali äkta dolce gabana, yeah right! Sen blir Pluggpluggplugg, och sen supa mig så jävla pruttfull på kvällen. Jag ska bli spy/äckel/kaninteståpåminaben full. Får se om jag lyckas med den bedriften!


Nu blir det sängen med min Twilight bok som jag kommit absolut ingenstans i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0