twilight

Hade verkligen lust att se twilight idag, så när jag hade käkat frukost - vaknade sent för en gångs skull och vart jätte glad över det -kom pappa hem från jobbet och vi hämtade gröna volvon, så nu har jag nya bilen för mig själv över sommaren. Aa iaf, vi åkte ner till syster och jag letade igen tusen filmer och tillslut hittade jag den. När jag väl kom hem och skulle kolla på den vare så jävla kass kvalite och den hoppade över slutet på vissa scener, så jag sket i de.
men istället beställde jag boken, plus andra och tredje. Det fick bli på engelska eftersom att dom svenska inte fanns i pocket än.
Ville beställa "i takete lyser stjärnorna" också, men den fanns inte alls.
Men nu har jag lite att läsa när jag är klar med den jag börja på igår när jag skulle sova. "jag väljer livet" .

Ja och förresten igår var jätte kul, jag märta klot och danjiel drog upp till kåtan fullpackade med korv bröd bacon och annat gott och grillade.  när vi typ hade käkat upp allt kom matsen upp och sa hej och käka lite rester (:
Va inte där så länge, va lite kallt och blåste så alla ljus släcktes. Men det var mysigt, de vare!

Idag blir det fika hos Jenny vid fyra tiden, och ikväll ska jag och lisa stå i garderoben i folkan, kommer bli så himla roligt. Hoppas jag på iaf, titta på alla drunken människor (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0