Bäbis på G

Inatt när jag låg och sov, vaknade jag aav att det ringde, hade telefonen i handen redan innan de ringde och innan jag såg vem det var visste jag redan. Det var Brorsan som sa " Nu är vi påväg till BB, vattnet gick just". När jag prata med honom fick jag ett sms, från Annsofi som nog smsade alla i sin telefon där det stog "Nu gick vattet, så vi drar till bb. Inte en dag för tidigt (:" Hon var beräknad mellan 7-8 Augusti. Gud så spännande, vill att bäbis ska komma ut. Vill att Sis Torbjörn Saga Ida och Melvin ska komma hem från sin semester och jag vill åka till Karlskoga imorn och träffa bäbis.

JAG SKA BLI FASTER IGEN :D

Idag håller jag på att röjjer undan lite här uppe efter mina 5 dagar här, ikväll blir det hem till Cissi och sen blir det parken. Förhoppningsvis blir det en superkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0