Faster Linn gånger två

Idag vid 13.17 tror jag det var blev jag faster igen, till en liten flicka, Lovisa heter hon. Om jag orkar och känner för det åker jag ner imorgon till Karlskoga och hälsar på henne. Mysigt

Gårdagen blev lyckad, hade supermysigt hemma hos Cissi. Skrattade hur mycket som helst. Kom till parken vid elvatiden, hade skoj och träffat männskor och dansade en massa. Åkte med bussen hem, sen fick snälla pappsen skjutsa upp mig och gabbie till mårtenstorp. Somnade väl åtta imorse och vaknade vid tio, gick ner och käkade frukost. Sen var jag och Gabbie ner vid sjön en stund och sen åkte vi till Två kockar och käkade. har hunnit vara barnvakt idag också, Saga och jag kollade på Hitta Nemo och lekte med hennes nya kattunge.

Sen åkte jag lite bil med fritte och thyffsi, var kul att se deras ångest idag. sen åkte jag hem till Lucinda, var med henne en stund så gick vi upp till hennes bröder och sen gick hon med mig en bra bit påvägen hem. Men kom aldrig hela vägen hem, drog hem till Filip och sa hej till han Frida och Petter. Och en naken hund, usch så äckligt det var att klappa den hunden. haha!

Nu måste jag dock sova, skönt att sova i min egna säng för första gången sen i tisdags!


Något onyktra, jag och Daniel.

Kommentarer
Postat av: cissilalia

grattis till faster-skapet haha eller nå.. grattis iaf=D tack för en underbart trevlig kväll i lördags^-^

2009-08-10 @ 12:17:55
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0