Första dagen

Idag var de inskrivning och informationsdag för mig och malin och flera andra på universitet. På bussen dit imorse träffade vi Robin som ska bli idrottslärare. najs! Kom dit och hittade oss iväg till aulan. efter aulan vare rundvandring som gällde. Var rätt jobbigt att de regna, fy och usch. När vi tillslut hade registrerat oss käkade vi, jag malin och robin. Sen kom Olof och Brandt och joina oss. och sen såg jag lilla phille som jag tittat efter heeeeela dagen, vart superglad när jag såg honom så när han och oskar skulle käka satt jag vid dem.
Efter maten drog vi iväg till aulan igen och fick lite information, och nu sitter jag hemma vid malin. Ska snart smyga iväg till järntorget och tröffa en massa från våran sektion för att ha första "festen" själv så ser det ut som jag ska vara nykter. trååååkigt!

Sen har jag fixat ett rabatt kort också, super najs!

nej nu ska jag vara lite social, tjohej!

Kommentarer
Postat av: Anna Hagström

oj, kul med universitet :)

Lycka till :)

2009-08-26 @ 22:20:01
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0