hur stor ska en grav vara?

Igår var jag riktigt när apå att gräva min egna grav.
Lördagen var hur rolig som helst trevligt folk och allt var på topp. Skrattade nonstopp och kändes som att inget kunde gå fel, men ne. Vad fel man kan ha. Vart tog min bag in box vägen? ja de kan man ju undra. Var nog den jag spydde upp i tre timmar. jag kommer inte ihåg ett skvatt. usch och fy. Fick jag sota för igår iaf, jag kunde inte äta förens 7 på kvällen och inte dricka heller för den delen. jag spydde 7 timmar och de var jätte jobbigt.

Meeeeeen, det var en hel rolig fest och jag önskar jag hade skött drickandet bättre.

Bilder kommer lite senare, la nyss in dom på datorn men får ångest när jag ser bilderna jag är med på haha!

Kommentarer
Postat av: cissilalia

sötnöt du måste vara rädd om dej ju!

2009-08-17 @ 19:22:34
URL: http://cissilalia.blogg.se/
Postat av: Anna Hagström

men urs :(

2009-08-18 @ 01:13:06
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0