Satin

Gårdagen var riktigt rolig, på förfesten körde vi olika roliga och hel knäppa lekar. Dags att införa dom i tråkiga kopparberg så man kan få lite roligt kanske, haha. Nejdå, klart de kan vara roligt här om det är rätt folk.
Som sagt så skulle jag inte dricka, så det blev tre små cider sen blev dete såklart en rosa pantern på satin, hitta min favorit bartender på en gång, och jag fick väl såklart skaka den också. Han sa att färgen på den blev riktigt bra, ett yrke att sattsa på kanske?

Kvällen slutade lite udda, Tommie blev att må dåligt och ville gå. jag och Mikaela var hungriga som fan. Så vi tänkte esch vi går ut nu, käkar sen går tillbaka hit till två när dom stänger. Men var det något som var öppnat, nej! Såklart inte. Som tur var "ville" dom andra också ut. Erik hade skurit upp sig ganska djupt i handen och så där. I taxin påväg till Nora så var de en som spydde i bilen.
Tror jag fått en förbannelse över mig. Kommer ni ihåg sist jag var på Satin? Det var ju sista Tisdagen på gamla stället när en tjej spydde i mitt knä och ner på mina ben. mhm, vad tror ni? Lätt en förbannelse.
Och för att prata lite om "nya" Satin, de är ju männskor i baren och vakter man känner igen, vilket känns tryggt. Likaså så är liknande DJs så man känner ju igen musiken. Men, de är trångt dålig planlösning enligt mig. "stora" dansgolvet spelade inte bra dansmusik. Men det fanns mycket ställen att sitta på de var fint inrett och de fanns toer i båda ändarna av krogen. Vet inte vad jag ska tycka, det var så mycket folk. Det var nästan jobbigt att andas.

Det var jätte roligt att träffa allt nora folk igen, snart är det noramarken, men vet faktiskt inte om jag kan vara komma. Hoppas kan jag alltid.
Idag har vi tagit de lugnt, jag vaknade av en av katterna vid typ halv nio, låg vaken och gosade med Tifa hur länge som helst, sen vaknade tigra också, så vi busade lite. Sen somnade jag dock om, och vaknade lite över elva. Efter att ha varit vaken i två timmar. Sen gick vi och köpte macka och käkade frukost, Ägg och Anjovis, mumsigt!


Marcus, Erik och Jimmy

urfokus jag och lille Taamie - Tommie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0