Yr och virrig

baksmällan höll i sig hela två dagar. Är fortfarande inte på topp, men tror de är för att jag är sjuk.
Var yr mest hela dagen igår så de va väl sådär att träna. Träningen var jätte rolig för övrigt.

Idag har jag varit ner till Sis och träffat mina två flickor, sen åkte vi till bruuschan där jag fick träffa melvin och lille lovisa, som faktiskt var vaken en stund när jag var där idag. Mysigt!
Har ingen ork alls att skriva, är mest bara yr och virrig och vill bara sova, men kan inte.
Nu slänger jag upp bilder från Lördagen, funka inte att ladda upp på fejjan!


Malena :D

Cicci och Jenny, födelsedagsbarnen :D

Folk

maaaaaaat (:

Dyngsmäll

Victor, Valdemar och Jonas

Lillebruuuuushan Daniel

Martina och Valdemar

Fredrik och Malin

Kommentarer
Postat av: Anna Hagström

inte en lagom baksmälla då :P

2009-08-19 @ 08:29:08
URL: http://kakpaketet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0