09.12.06

Ludvika igår gick hur bra som helst. Hittade tre presenter till Lovisa en till Ida och en till Melvin, inget till Saga dock, och hon som fyller år snart. Typiskt!
Iaf, vi åkte som sagt vid halv elva, gick runt och köpte julklappar och 900 kr senare hade jag köpt julklappar och bjudit Martina på Kinamat. Var rätt roande att äta på China town? heter stället så?
Aa iaf, de va gott. Men personalen var väldigt på och även gästerna som satt och drack (klockan ett på dagen).
När vi var klara på stan åkte vi upp till Marnäs och hem till Micke och Gabbie. Dom hade en jätte mysig tvåa med balkong åh mysigt och sådär. Vi satt och snackade lite skit och vi blev bjudna på fika.

Var jätte jobbigt väder att köra i påvägen hem. Alla bilar låg typ i 70 på 90 väg för att de var jätte halt och kom snöblandat regn.

När jag kom hem så slog jag in julklapparna och drack lite glögg i min ensamhet innan jag åkte iväg till brorsan. Där käkade jag med Brorsan Melvin och Roger och så kollade vi på tv, eller ja. Jag busade med Melvin.

Åkte och hämta Martina och vi drog till Daniel och Adam och satt och snacka om katter högstadiet och andra roliga saker i flera timmar innan jag körde ner dom till Tages. Nu ska jag duscha sen dra upp till församlingshemmet och va med på deras julavslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0