09.12.11

Waaaah, omtenta idag gott folk. Vilken grej. Känner mig dock bättre förberedd än förra gången. Nu har jag bara ett litet problem. Tentan är ju sent, alltså den börjar kl 14.15. När ska jag få mat? jag har inte råd att äta ute och jag har verkligen inte lust att ställa mig och laga mat och ta med mig dit, ska redan ta med mig min dator.
Har ingen frukt hemma, förutom några kiwisar och de kan jag ju inte ta med. Jag får helt enkelt gå iväg till ica innan jag går iväg till bussen. Hade tänkt åka ett tag innan så jag kan sitta i skolan och plugga en stund innan. Har några få saker jag behöver gå igenom lite mer, saker som jag fick hjälp med igår.

Förövrigt så var Jennie hit igår, hon hade inte ätit och jag var sinnessjukt sugen på julmust så innan vi började plugga gick vi till ica. Vet ni vad hon gör då? Köper en micro pizza, eller hon trodde att det var en micro pizza. Haha, det var en ugnspizza. Den kom precis in i min lilla micro, dock blev det ost och tomatsås i hela micron, jag menar det, i hela. På väggarna taket dörren golvet, haha. Men vad gör de? man måste ju ändå göra rent microsar ibland.

Nu ska jag fortsätta diska lite innan jag ska fixa håret inför kvällen, blir nog inge smink i skolan, eller ja. Lite fuondation och mascara kan jag nog slänga på mig. Ikväll blir de bag in box och MJ - tribute. ( okej ne, inte bag in box, vi vet hur de sluta sist) men de blir en flarra iaf. Imorn blir det plugg med min underbara Josan som flyttar om typ två veckor! Elak är hon, men jag är glad för hennes skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0