09.12.12 - hos josan

Första halvan på min supersega dag spenderades nere hos syster, där min bror plus familj också höll till.
Vi snackade och jag lekte med barnen, jag såg även ida ställa sig upp själv för första gången. Det är så sjuk vilken skillnad de är på barn och när dom lär sig gå. Nu ser man lite på Ida att hon vill, men endå inte fullt ut. hon blev liksom ett år och tre månader häromdagen, hon borde gått för länge sen tycker jag.
Sen mös jag även jätte mycket med Herkules, han är så trygg när han är hos mig och ska jämt borra ner sitt stora huvud i mitt bröst eller vid min hals. Älskar min lilla hund.

Nu sitter jag nere hos Josefin, vilket jag har gjort ett bra tag, flera timmar. Vi skulle plugga, men de går inge bra för mig. Jag suger, kan man faktiskt säga. Undra varför de är så? skyller på bakfyllan.

Nu ska jag lägga mig i sängen och skriva ner lite tankar om hur jag uppfattar barnens lek, för de är väl de jag ska göra? mhm, hoppas det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0