09.12.18 - tacos och alias

Åkte iväg till ställdalen lite innan fyra. Smög mig genom skogen till lilla huset som mina kusiner rustat upp som gäst hus, eller liknande? Iaf, där va kusin Maria, hon hade gjort iordning en massa tacos. Efter en liten stund kom kusin johan och alla mina kusinkusiner, eller. Inte alla, för Linnea har flyttat långt bort.
Sen kom födelsedagsbarnet, så vi hoppa fram och överaskade henne.

Vi käkade tacos, spelade Alias, tjejerna mot killarna. Vi vann såklart. Sen åt vi lite snickertårta och sen spelade vi utslagspoker som födelsedagsbarnet vann.

Tevligkväll, men nu är jag uttråkad. Alla dricker och jag har varken lust eller råd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0