09.12.18

Dagen till ära fyller lilla Camulla 19 år och min kusin fyller hela 18 år. Vi börjar bli gamla har jag märkt. Två månader kvar till 20, de är ju galet?

Idag har jag inte gjort något speciellt än. Kollat på nån film och slagit in alla julklappar jag och Pappsen köpte i onsdags. Tänkte att jag skulle försöka leta reda på skivan till min skrivare så jag kan installera den igen. Skulle int förvåna mig de minsta om jag råkat haft den i datorn tagit med den till JB och glömt den där, eller i lägenheten, någonstans. Snacka med Niklas i somras på elis och han sa att man kunde ladda ner något från internet, men jag är ju sämst på sånt där.

Hade tänkt ta en promenad ner till syster idag, skulle vara barnvakt åt mina fina flickor. Men de blev inte så. Ska åka till ställdalen senare och va med på ett överaskningsfest för kusin Anna. blir typ tacos och sådär tror jag.


En bild på mig och kusin anna.
ser ni vad brun jag är? och mina lösnaglar, vill ha dom igen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0