09.12.24

JULAFTON, NU ÄRE JULAFTON (: God jul på er sötnosar.

Igår var en helt perfekt kväll. Mat trevliga familj pulka kortspel film allt. allt allt allt. Hade hur mysigt som helst, tack för att jag fick komma.

Idag bär de av ner till syster, ska vara där  vid tolv och jag och pappsen blev precis klara med maten som vi ska ha med oss. Ska ta och göra mig iordning, locka håret och sådär. Och förresten, inatt när jag kom hem låg mina paket under granen, ÄNTLIGEN! Dock, så är de tre st. I två st så är de ju skor de vet jag. Det sista är litet och de låter som en massa papper, alltså lite tjockare. Min första tanke är massa olika presentkort, haha! Så jag håller kvar vid den tanken. Berättar väl senare om de var de eller inte.

Men, hoppas ni får en underbar dag med familj, nära och kära god mat och bra stämning. Och förhoppningsvis har ni varit snälla, för då kommer tomten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0