Fröken Linn

Åh, kan inte förstå att de bara är 3 veckor kvar :( vill inte till skolan, vill stanna på dagis föralltid alltid alltid. Trivs så himla bra där, och får vara hur barnslig som helst!

När jag gick hem idag kom jag på en kul sak, fick tre samtal på telefon och jag hade ju headset två samtal var väntade, men det blir så himla mycket mer spännande att svara i telefon när man inte ser vem som ringer, sen hör man ju inte alltid vem det är heller, så de är bara att lista ut. Så vart det idag när Annsofie ringde, men när hon sa " jaa vill du komma hem till oss och käka semla vid femtiden" förstod jag ju vem det var.

Nej nu ska jag försöka plugga, vilket inte kommer gå vägen som vanligt, sen hem till bror och fika sen finnhyttan runt med Märta och Camulla! kommer bli kul tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0