INNEBANDY

Crazy dag

Crazy på dagis idag, lika kul som vanligt :D
Crazy att pappas nya kompis laila från örebro kom hit idag ( hur trevlig som helst föressten )
CRAZY INNEBANDY idag, gick hem till Fridah lite innan 6 någon gång vi tjåla och typ platta håret och sånt som tjejer gör, seeeeen åkte vi upp till hallen för att kolla kopparberg - hovsta.
ååååh vilken match kopparberg gör första målet sen blire 1-1 sen i sista perioden står de 3-2 till kopparberg huuuur länge som helst, sen blire 4-3 och sen 5-3 och sen pao pao 5-5 och TILLSLUT i 18 minuter blire 6-5 OCH DET BLEV CRAZY på plan. MEN KOPPARBERG VANN. ååååh fy fan va skönt med en till seger för grabbarna. men jävlar va man skriiiker är nog lite hes nu på köpet, men de äre värt.

JOO MEN CRAZY, man köper ju jämt lotter, för man vinner ju aldrig. ifall att, för jag är ju lite blyg av mig så jag vågar ju inte gå ner på plan när alla ser, så jag sa till dennis, fan om jag vinner då får du gå ner och de lovar han att göra.
sen delar berit ut första priset, då säger jag Dennis den där röda och svarta vill jag ha om jag vinner.
och så kommer det NUMMER 2 . jag blir crazy och puttar dennis nummer 2 jag har nummer två gå gå gå. hahahahaha men jag blev nöjd de va en lite låda med en såndär liten termos som man ja ni fattar hoppas jag en sked och en väckar klocka. Nescafé för fan :D

haha hade iaf med mig Fridah och Malin och kollade på innebandy de var trevligt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

VART ÄR VÅRA GLASÖGON :(:(:(



norge har säkert lurat mig



2009-02-05 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0