min dag idag

dagen började en halvtimme innan klockan, som vanligt! sover för mycket...
sen ner till praktiken och var där, mysigt! och sen jobb 14-18 , SUCK! min rygg dödar mig.
Veronica kom till jobbet, snällt av henne tihi. sen kom martina när jag sluta och vi gick upp till lanet som är på skolan här uppe, så jag kunde berätta för alla att jag fyller år haha. Dea och Sam hade lovat att få alla att sjunga, men de var filip som betalade en tjuga för att någon skulle börja haha så dom sjöng för mig iaf.
Sen gick jag och märta hem hit och satt, trodde inte vi skulle orka våran dagliga finnhyttan runt, men vi knatade iväg. Kom till grannen frida och stannade och prata lite, sen snodde vi med oss hennes hundar Stella och Holly på promenaden, inte verkade dom trötta när vi kom hem sen iaf haha.

Meeen, fan va tråkigt det är att fylla år när man jobbar och sådär! men om 365 dagar blir man tjugo !!



Tack alla som grattat föressten (:


Kommentarer
Postat av: Du vet vem.

Saknar våra samtal på kvällen :/

2009-02-21 @ 00:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0