Right round

you spin my head right round right round
when you go down when you go down down


Amen, jäklar. karatefylla ala Linn. usch förstår inte hur jag kunde bli så fullis igår, jobbigt. fick en såndär cepis så man bara drar från festen också. men de var en kuk kväll, jag och martina satt först hemma hos mig och lite sådär, sen drog vi upp till campus och gav dem en söt liten nalle och där var massor av folk. En liten stund drog jag och märta upp till två kockar också, träffade masssa mysfolk där och jag stannade någon timme innan jag drog tillbaka till campus.

sen var jag där ja kanske kom hem vid 3 eller något, mådde inge dåligt när jag vakna iaf, vilket var bra. så ingen huvudvärk eller så idag.
Syster kom hit idag så pratade och fikade lite. sen drog jag och pappio hem till brorsan och träffade annsofies pappa plus brud och barnbarn. käkade smörgåstårtaaaaaaa <3 GÖTT!

Sen åkte jag hem till Märta och satt där en stund och träffade hennes family innan vi gick ut på promenad runt finnhyttan, och de ska vi göra till en daglig vana. sen har vi hyrt film också, den va väl helt okej. the stranger hette den. nu vill frida gå till ica och jag var nyss där, får väl offra mig, kanske!

Imorn blir det klippning och färgning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0