sälen nedräkning 2 dagar (:

om 48 timmar så står martina på sin praktik i sälen, och jag ja vad gör jag då tro ? hmm, bra fråga det har jag ingen aning om. haha men ska iaf supa en dag, får se om det blir torsdag eller fredag. eller ja sitter nog på hennes praktik och låter henne göra drinkar åt mig båda dagarna .
så blir de ju två dagars brädåkande också. På torsdagen ska hon nog bara visa mig runt och lite sådär. sen blir det åka fredag och lördag. och som det ser ut nu ville någon åka hem på söndag, så kanske åker hemått då istället. men det visar sig.

Jag längtar skit mycket, ska bli jätte kul att träffa Martina igen, och såklart gabbie titti och linda också (:

Esch då, bra dag på dagis som vanligt haha vart anfallen av 3 kanske 4 kanske till och med 5 små pojkar idag för dom kom på att det var skit kul att kittla mig, och ja jag for ner i backen och sen var det kört hahaha. Men de är konstigt hur mycket de lockar att smyga in på linblomman och hälsa på dom ungarna jag var med första  veckorna, en helt annan sak att gå från 1-3 till 5-6 åringar.

haha, föressten så måste jag bara berätta lite om min dröm jag hade inatt, haha. drömde att jag och massa folk gick in på biltema, haha och det roliga var att jobbade man där inne var det samma sak som att sitta i fängelse, personerna gjorde de sakerna som vart sålda i små burar och fick ransonera sin mat i hur många månader dom skulle vara där.
haha visst jag hatar att gå in på biltema, men det där gick ju till överdrift.

Imorgon blir det innebandy. Killarna har hemma match mot serieledande Nerike.
Klart killarna vinner!

Martina plutt jag saknar ihjäl mig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0