ser ni ?

Namen, det här har snälla louise och robert gjort (: ja deras länkar finns ju där nere.

och såhär ligger det till, jag har spytt. känns bättre nu efter någon vända på toa. Men blev inge party idag alltså. kul, nej!
Så här sitter jag, fortfarande uppsminkad och med mitt nya linne och fortfarande i jeans. och tycker synd om mig själv. plus att ja, jag hade ju köpt mig lite gott till idag, blir ju inget av de hellör.
Får spara de till någon annan gång. kanske den 21 när jag tänker fira min födelsedag i ludvika med att se afasi och filthy, hoppas folk vill haka. PartyMalin Tjoffen och Märta kanske ?

jaja, blir väl snart till att lägga sig. och öm kollade på melodifestivalen? vad fan, de va ju hur komplicerat som helst. kommer inte ens ihåg vilka som gick vidare. jo de gör jag, haha men seriöst varför fick inte scotts gå vidare ?
Dansband som är så jävla bra.

jaja sängen snart då, hoppas alla andra fick en roligare lördag kväll. dock mycket posetiv idag trotts motgångar eftersom jag ser så jävla mycket framemot min studentklänning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0