studiedag

Ni vet hur man kan vara super känslig efter många jobbiga dagar och man samlat på sig hur mycket skit som helst. Aa igår bröt de ut kan jag ju bara lova, pappa hade sagt att vi skulle beställa mina skor igår så går jag in med världens leende, och såklart dom var borta i min storlek. de stog ingenting om att dom skulle återkomma eller någonting som de gjorde om dom andra storlekarna. Jisses vad jag grät, jag grät och tjöt ch grät och tjöt och fick ont i huvet. haha kände mig så barnslig, men ibland är de så otroligt skönt att gråta.

Iaf, hitta i tyskland och beställde, men de stog inget om dom fanns i min storlek eller sådär. så de är väl bara att hoppas att man inte blir lurad eller något. Då är hela min studentförstörd, JAG MÅSTE HA DOM SKORNA.

Jaja idag är de ju studiedag skönt att ta de lite lungt och sova, såklart gick jag upp tidigt fast jag kunde somna om. hade bunkande huvudvärk och ont i ryggen. skönt att få sitta framför tvn, för de gör man ju inte annars? haha

Jaja jobb idag sen blire nog lite socialt ikväll, ska iaf låna ut min snöbräda sen imorn blire kumla + marieberg och förhoppningsvis partey.

Kommentarer
Postat av: Anonym

linn!! andas... du tar ju faktiskt studenten om ett par månader.



treeeeeeeeeevlig hääälj :D



puz malin

2009-02-06 @ 16:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0