trött

Fan när man sover för mycket, de gjorde jag inatt. gick och la mig vid nio igår, helt slut var jag!
vaknade vid 6, alltså en halv timme innan klockan ringer, tänkte somna om. Men då hade jag varit helt slut efter det sen. så gick upp och fick lite mer tid på morgonen, vilket inte skadar ibland.
Gick till praktiken och har varit lite hängig och seg idag, men smällar man får ta ibland.
Efter praktiken gick jag upp och handlade mat, eftersom pappa är i örebro inatt så får jag bestämma mat, perfekt!
Sen gick jag till posten med märta och lisa, och hämtade ut mina studentskor från tyskland, och såklart så passade dem inte. SUCK! så vill någon köpa dom säg till, annars skickar jag tillbaka dem rätt så snart, eftersom det har kommit in mer i Sverige nu.

åååh, jag är så jäkla mätt, men maten jag gjorde idag är så jääävla god så vill bara äta mer.
Det är veg grytan gabbs bjöd på på alla hjärtans dag förra året, saknar henne föresten, min lilla skrutta..


2 dagar kvar, men kalas imorn (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0