2009

Oj oj, nu är det 2009, allt känns så jävla skönt, allt är jävla glömt från förra året och nu har jag ett helt nytt framför mig.
Känner mig helt lugn, och det känns underbart.

Well well, har väl inte gjort så mycket dom senaste dagarna tror jag, men igår då jäklar.
Jag hade bjudit Martina Cissi Camilla och Titti på en liten mysmiddag, så jag lagade mat halva dagen.
Men enligt mig själv så vart de gott (:
Det blev fläskfilé potatisgratäng bearnésås färska stekta champinjoner (stavning?) sallad och sådär, sen kladdkaka till efterrätt.
Efter maten vart det lite singstar och så där, sen åkte vi upp till Mårtenstorp, eller ja iaf jag cissi och martina, där hade gabbie och micke lite fest. Det var supermysigt och jag hadde en jätte bra kväll, haha och vem starta inte nedräkningen till nyår om inte lilla jag, okej att klockan hade varit tolv ett tag, men ingen fattade de. Var ju tvungen att ställa saker till rätta. kvällen kanske inte slutade på världens bästa sätt, men bortser man från det så vare tipptoppkanoners (:

GOTT NYTT ÅR <3
2009 kommer bli ett sånt JÄÄÄÄÄVLA bra år (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0