finbesök

igår var de praktik sen jobb, och de blir nog fem veckor mer på dagis och inget elgiganten, mer info kommer nästa vecka :D

Igår fick jag även finbesök av Emma Lin och Michaela, vi åkte till Linde och kollade innebandy, men vi råkade vara där en halvtimme innan. bra gjort av mig höhö not.
sen åkte vi hem och käka pizza och la oss relativt tidigt. idag blir det kanske backen, får se om jag orkar. Sen ikväll blir det fullast vinner, och jag har ju mitt findricka.

VI SES IKVÄLL
RÖCKÄNDRÖLL


Kommentarer
Postat av: Du vet vem ;)

Ja tror också du blir fullast ;P, men sötast :)

2009-01-31 @ 11:36:44
Postat av: maaalin!!

linN! jag har en skitbra idé!

man skriver ut ansikten på kändisar, så sätter man fast en gummisnodd och så går man runt med dom ikväll :D:D:D

2009-01-31 @ 11:42:09
URL: http://malinmelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0