praktik

Jag förstår inte hur jag ska kunna avsluta min praktik på linåkern, jag trivs som aldrig förr och barnen gör mig så glad.
Och att tänka på att utbildningen för att bli förskolelärare är 3 och ett halvt år är en pina, det kommer jag inte orka med nu på en gång efter gymnasiet.
Alla säger att man tröttnar efter ett tag, men jag tröttnar verkligen inte, jaja jag har ju åtta dagar kvar och de ska jag ta vara på. Men nu vet jag iaf vad jag vill göra.

Men ja, jag har ju fortfarande Saga Melvin Ida Malda och Gry att gosa med, och justja i Augusti blir det en till. så jag kan ju leka dagis när smedjebacken kommer på besök iaf.

jaja, nu ska jag kolla på "how I met your mother" och kanske ta något att äta, jag har en hungrig vecka och det gillas inte.

Och jag längtar till helgen, Emma Lina Klotis och Martina på en och samma helg? I must be dreaming

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja linn!

här har du hemsidan där jag hitta brillsen....

jag är sjukt taggad på dom rosa :) vi kanske ska fråga om murran också vill köpa ett par! :P



source=facebook&utmmedium=cpc&utmcontent=Shutter-shades740&utmcampaign=rogernosolbrillerFM-A-A" rel="nofollow">http://coolshop.no/kategori/93/?utmsource=facebook&utmmedium=cpc&utmcontent=Shutter-shades740&utmcampaign=rogernosolbrillerFM-A-A

2009-01-28 @ 11:48:18
URL: http://malinmelin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Du får söka som sommarvikarie =) Eller jobba ett år och sen söka in till förskolelärare. De passar du som.. ;)

Kram

2009-01-28 @ 17:12:57
URL: http://dremas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0