the death and life of bobby z


Igår var jag med Frida, vi kollade lite på hockeyn, jädra skit hockey. Usch förlora på straffar, det är inte kul!
Ja så kollade vi på en film vid åtta, någon med Adam Brody. Den var rätt bra. Och vid tio började det en annan film
the death and life of bobby z och den var faktiskt bra. Lite smårörig i början men det blev bättre.
Sen åkte vi och skjutsade hem Martina.
Sen var jag såklart tvungen att prata i telefon tills jag skulle sova, för de har blivit en vana och kan inte somna om du inte säger gonatt, tihi.
Idag ska jag åka till lådan med Campus och så ska jag till mina kusiner. Måste hinna träffa martina och vara med henne en sväng, för imorgon åker hon till Sälen. Okej att hon kommer hem om en vecka till rockkvällen på folkan men iaf... sen är hon ju borta två veckor till. och igår fick jag veta att Emma och Lina kanske kommer till folkan nästa lördag, det blir festligt.
Och ja! jag ska göra om min blogg, eller få någon att göra det, den är så himla tråkig...


Kommentarer
Postat av: malin fuller melin

linn plinn!! tänkte om vi skulle beställa brillsen???? PKPK PK PK

2009-01-24 @ 11:00:11
URL: http://malinmelin.blogg.se/
Postat av: Karlstadbon

tihi vad tidigt du gick upp idag då :P. ringer dig senare senare :)

2009-01-24 @ 11:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0