Torsdag

vaknade med lite halsont 4 minuter innan väckrklockan idag pigg som en lärka. så gjorde min havregrynsgröt sminkade mig och gick ner till dagis.
Återigen en superbra dag men var ju bara där till ett idag...
men det blev inte jobb idag och under dagen har huvudvärken kommit smygande, mer och mer.
så nu på eftermiddagen har jag legat i sovan och tyckt synd om mig själv. velat ha choklad å coca cola å glass. och nu sitter jag här med bubbelchoklad coca cola å vaniljglass med chokladsås och så har jag skurit upp lite ananas också :D
tagit alvedon också, så känner mig lite bättre iaf.
Får se om det blir dagis och jobb imorn

Kommentarer
Postat av: cissilalia

vi kvinnfolk vi vet hur man kurerar:)

2009-01-15 @ 22:05:09
URL: http://cissilalia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0