Vad händer säg vad som händer?

Vet ni vad? Grammisgalan är inte riktigt min grejj, men jag kollade runt lite på Facebook, och där såg jag att Afasi och Filthy var nominerade till 3 olika kategorier.
Mitt favvisband heeela 2008 var dem, i nästan ett halvår lyssnade jag på deras skiva varje dag, hade bara låtar med dem på telefonen och såvidare, och dom vann ett av priserna, Årets dans/hiphop/soul. Grattis grabbör (:
Huhi, och glömde ju säga att jag såg dem i somras, höjdpunkten på Peace and love såklart, och sen när jag och Märta var på maskinen 8 oktober på Satin så var ju Afasi där, tihi jag har kramat han..


Jag och Afasi (I´m a littöl bitt drunk yeeez)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0