Åhej och hå

Nu har jag städat, det kan jag då lova er. Och fortrfarande finns det tusen mer saker att göra. Slänga halva lägenheten och såvidare . allt jag gjort är att dammsuga tvätta govl städa toan fixat bort kläderna och röjjt lite smått och dammat. men jag har inte diskat mina 5 glas än. innan eller efter sminkning? bra fråga. Mikaela dyker väl upp snart, efter de kommer nog Zijad, undra vilka han kommer ha med sig. Sen kommer Michelle.

Kommer nog bli en bra kväll, jag måste bara börja tagga snart, men sova middag, det hinner jag inte med idag. TRÅKIGT! haha
Förresten? någon som testat förfesta i en lägenhet på 15 kvm? det har jag, vi klämde ihop 7 pers och ja, det blev VÄLDIGT VÄLDIGT VARMT!

Imorgon när jag vaknar -med en kajsa brevid mig- är det bara en dag kvar till studenten, hur sjukt är inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0