Alla vi som tar studenten klappar nu

Tänkte skriva lite innan jag drar igång med städningen, har pratat telefon hur länge som helst, först 50 minuter med Gabrielle sen ringde Lucy sen mitt i allt Mikaela. Det gillas, har man alltid något att göra. Tänkte dra igång med städningen snart, men vart ska jag göra av alla kläder ? Det är just nu det största problemet, det och vad jag ska äta idag? hum, svårt! Mikaela kommer hit om några timmar, då tänkte jag ha de mesta färdigstädat, så kan hon hjälpa mig med det sista, eller kan och kan hon kommer göra det. Städmani allahundra.
Tur att pappa kommer imorgon med klänningen och sådär, då ska han få ta hem en hel drös med kläder.
Sen nästa vecka tänkte jag att jag ska åka hit till lägenheten och plocka ur allting, undra om jag ska ta med allt förutom möblerna eller om jag ska ämna kvar lite? usch vad jobbigt det kommer bli att flytta ut härifrån, det är så litet men har så sjukt mycket saker ändå...

Att göra som jag och pappa gjorde förra året och städa ur allting dagen efter treornas student var absolut ingen hitt, jag låg i sängen hela tiden och såg hur pappa städade och vart mer och mer förbannad på mig. haha.

Nej tillbaka till städningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0