Äntligen testat kameran under vattnet

herregud, vilken underbart skön dag. Började med frukost hos syster, sen hämtade jag martina och lisa. Så åkte vi ut till djäkens där de var en hel del männskor. Har legat där hela dagen, kom hem vid halv 5.
Vi har badat och solat och spelat kort och haft en helt underbar dag i solen. Men jag kan lova att det blir framsidan som får sol på sig imorgon, fast så sa jag iofs om dagen också. Men ryggen den är fortfarande lika röd.

Blir ingen innebandy idag, e är för varmt för att träna inomhus. Just nu står termometern på 31 grader och 32 utomhus, tror inte riktigt på den utomhus, men kan inte vara så himla mycket kallare.


Undervatten

Älskar bilden på Lisa

Volleyboll


Kommentarer
Postat av: Anonym

nice bilder Linn :D

2009-06-29 @ 18:10:23
URL: http://oohilikeit.blogg.se/
Postat av: lucindae

åååh, jag saknar dig min underbara vän. Du är toppen och jag älskar verkligen dig! <3

2009-06-29 @ 22:09:51
URL: http://lucindae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0